środa, 24 października 2012

Cd opowieści z wyprawy G.F.


Ostatnie kilka dni nie przyniosły żadnych ciekawostek. Ponieważ miałam dzisiaj punkcję kręgosłupa i w perspektywie 6 godzin leżenia, postaowiłam wczoraj się mocno zmęczyć, aby dzisiejszeleżenie w większości przespać.
Więc wczoraj ledwo dotarłam do szpitala. Po zwiedzaniu świątyń wróciliśmy i nasz miły kierowca zawiózł nas do miasteczka na obiad.
Po jedzeniu spacer po okolicy i do szpitala wróciliśy około 10. wieczorem.

Dzisiaj punkcja więc rano elektromasaż ok 8.30. Na saę wjecałam ok 11.25. Czekając znowu słuchałam chińskich jęków i zawodzeń. Tym razem nie wpadłam w panikę, wiedziałam że mnie boleć nie powinno. Miałam rację tylko moment zastrzyku ze znieczuleniem miejscowym czułam, potem już nic. Byłam bardzo zmęczona i po powrocie do pokoju, Jerzy zaciemnił okna, słuchając muzyki i z klapami na oczach przespałam przwie 2 godziny. z przerwą na obiad.

Po 18 mogłam wstać. Poszliśmy do miasteczka.  O dziwo czyję się rewelacyjnie, nie to co wczoraj. Idę wyprostowana, na prostych nogach. Nie spieszę się. Dotychczas chodziłam szybko bo było mi łatwiej utrzymać równowagę, teraz niema problemu abym poczkała. Stanie na jednej nodze i przepuszczanie kogoś nie jest problemem. Nogi stawiam blisko siebie, a nie szeroko. To tyle nowości z jednego spaceru. Kolejna punkcja 26 pażdziernik.

Opcja turystyczna


Z zabiegami w szpitalu wyrabiam się do 13.40. więc resztę dnia staramy się jakoś zagospodaroać.Chodzimy do miasteczka na jedzenie i ewentualne zakupy (kika fotek).
Robię zdjęcia wszystkiemu co jemy. Śniadanka jemy tu słodkie, owoce różne, Jurka dzisiejszy obiad-na ostro, ja pierożki łagodne. Uczyy się jeść pałeczkami Miejscowi mają iezły ubaw z nas.
Plan na jutro to bryknąć się promem na drugą stronę rzeki. Znależliśmy miejsce gdzie odpływa prom co 30 min. Może znowu uda się coś ciekawego znależć.

Będe robić zdjęcia wszystkiego do jedzenia i innych ciekawostek.

Wklejam zdjęcia bo jest już po 1.

Pozdrawiam,

Gosia i Jurek


P.S.   Koleżanka ma dostęp do mojego faceboka i tam info o mie
albo na stronie http://www.bodyinmotion.pl/index2.htm, Nordic Walking, Body in motion