sobota, 3 listopada 2012

Od Gosi Figwer 3 listopada

Opcja medyczna


Wszystkie zabiegi planowane przechodzę według ustalonego harmonogramu. Zadnych nowośc nie wprowadzam.  Ostatnie komórki macieżyste 5 - do kręgosłupa, 7 - do żyły. 8 listopada planujemy pojechać do hong kongu. Ponieważ lekaże dali mi  rospiskę zabiegów i wszystko się kończy 7 listopada.

Wczoraj na obchodzie lkarka zadawała mi pytanika i prosiła o wykonanie prostych ćwiczeń.  Sama mówi że terapia daje efekty 1-3 miesięcy po kuracji a tu już widać że mój stan się poprawił od momętu przyjazdu.

Opcja turystyczna


Wiadomo najpierw leczenie potem przyjemności. Skoro cała kuracja kończy się 7 listopada to kożystając z okazji  tak dalekiego wyjazdu chcemy zobaczyć Hong kong i makau. Często pacjeńci kończący kurację kożystają z pozostałego czasu ( ja też myślałam że zajmnie mi to dłużej), zwiedzają okolicę.

Uczymy się chińskiego. Narazie tylko liczymy do dziesięciu ale jest to jakiś początek.

Teraz wam mogę opowiedzieć co jest w tych pozostałych 3 arkach. Są tamm zrobione ekspozycje, wyjaśniającenp. funkcjonowanie samochodu, fabryki do recyklingu, statku kosmonautów, krążenia energi i marerii na ziemi. Budowa czławieka
i wiele innych to jest coś w rodzaju muzeum techniki. Olbrzymie pieniądze wpakowano w ten projekt. Bardzo liczna obsługa tym się zajmuje a miejsce świeci pustkami. Widać iż czasy świetności tego miejsca dawno mineły, a szoda.


Pozdrawiamy was serdecznie

Gosia i Jurek